Станете консултант по красотата на "Орифлейм"
в мрежата на ori.bg в 4 лесни стъпки.

полетата, маркирани със * са задължителни за попълване
Версия 4.0 от дата 03.01.2017 г.
Моля прочетете внимателно описаните по-долу условия, преди да използвате информацията в уеб сайта www.ori.bg.
Ако използвате уеб сайта www.ori.bg, се счита, че приемате и сте съгласни с тези Условия.
Ако НЕ ПРИЕМАТЕ тези условия, моля не използвайте този уеб сайт.
УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА САЙТА ОТ КРАЙНИ ПОТРЕБИТЕЛИ
Този документ съдържа Общите условия, според които сайтът предоставя услуги на потребителите си на адрес в интернет www.ori.bg. Всеки, който зареди в ползваното от него техническо устройство интернет адреса www.ori.bg, ще наричаме за краткост ПОТРЕБИТЕЛ.
При зареждането на която и да е страница от сайта с вградените хипер-връзки в тях, както и в другите страници на www.ori.bg или чрез избора на продукти или услуги, предлагани от него Потребителят се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия.
Всеки потребител се идентифицира с цел определяне на изявлението му за приемане на Общите условия и се извършва чрез съхранените в лог-файловете на сървъра www.ori.bg IP адрес на потребител, както и друга информация.
Правила за използване на сайта
Собственикът на сайта www.ori.bg Ви дава право да зареждате и разглеждате всички материали, които са публикувани на него, само за лична употреба с нетърговска цел. Необходимо е да спазвате и се съобразявате с всички авторски права и съответните означения в сайта. Не се разрешава материалите от www.ori.bg да се променят по никакъв начин, да се разпространяват публично, да се копират или да се раздават за каквато и да обществена или друга цел. Употребата на публикуваните в сайта материали в други сайтове е забранена. Предоставяната услуга от www.ori.bg е валидна само на територията на Република България.
Права и отговорности на страните
Продуктите и услугите в www.ori.bg са ограничени само до посочените условия. Собственикът не поема гаранция за точността и целостта на публикуваната информация за продуктите, като си запазва правото по всяко време и без предупреждение да прави промени в публикуваните продукти, услуги и цени.
Част от информацията, публикувана в този сайт, е възможно да се отнася до продукти или услуги, които не се предлагат и не са достъпни в момента. За допълнителна информация можете да се свържете с нас на посочените координати за контакти или да се допитате до избрания от Вас консултант.
Ограничение на отговорността
Собственикът на сайта www.ori.bg не носи никаква отговорност при никакви обстоятелства за каквито и да е щети включително, но не само щети от пропуснати ползи, от загуба на информация или други произтекли от употребата, невъзможността за употреба или резултатите от употребата на сайта.
С цел изпращане на заявка за продукти или услуги от сайта www.ori.bg Вие подавате лична информация. Тази информация е под закрилата нa Закона за защита на личните данни, като за целта е извършена съответната регистрация на администратор на лични данни. Сайтът www.ori.bg използва личната информация единствано и само с цел да осъществи и подобри услугите, които Ви предлага, както и за да може да получи необходимите данни за изпълнение на Вашата заявка за продукти или услуги, да Ви свърже с консултанти или да Ви снабди със съответната интересуваща Ви информация относно продукти и услуги, включени в сайта.
Хипер-връзките от сайта www.ori.bg към web сайтове, собственост на трети лица, са предоставени единствено и само за Ваше удобство. Ако използвате тези хипер-връзки, www.ori.bg не поема никаква отговорност за тяхното качество или съдържание. При посещението си в някои от тези сайтове, Потребителят прави това изцяло на своя отговорност и на свой риск, за което същият се счита за уведомен с приемането на настоящите Общи условия.
Промяна на цени на продукти
Сайтът www.ori.bg има право да променя цените на показаните в него продукти на „Орифлейм” в съответствие и при спазване на политиката на фирма „Орифлейм” за всеки нов Каталог и цените в него. При извършване на промяната не се дължи предварително уведомяване на потребителите. Когато потребителят иска да направи запитване за определен продукт през сайта www.ori.bg, то за съответния продукт ще важи цената, която е била актуална към момента на подаване на запитването от Потребителя. При допуснати технически грешки в публикуването на информация сайтът има правото да откаже изпълнението на заявката и не дължи обезщетение по никакъв начин на Потребителя, освен да възстанови сумите, платени от Потребителя на консултанта, когато има такива.
Сайтът си запазва правото да променя настоящите Общи условия по всяко време, като след промяната датата на публикация се актуализира. Потребителят има задължението да посещава периодично страницата с Общите условия, за да се запознае с евентуални техни промени.
Права и задължения съгласно Закона за защита на потребителите
Съгласно Закона за защита на потребителите сайтът www.ori.bg Ви предоставя следната информация :
1. Николай Кънов – Независим консултант на „Орифлейм България” ЕООД, гр.София, п.к.1797, бул.„Г.М.Димитров” № 1
2. Основните характеристики на продуктите, показани в сайта, са описани в страницата за представяне на съответния продукт.
3. Цената на продуктите е изписана на страницата за представяне на съответния продукт, като в случай, че продуктът е предложен на промоция, промоционалната /намалена/ цена е обявена, като новата цена е поставена над старата цена, която е зачертана.
4. Стойността на такса за доставка по куриер при поръчка за страната не е включена в цената на продукта и се дължи отделно от нея. Доставката на продукти за територията на гр.София е безплатна, а за останалите населени места в Република България е до офис на куриерска фирма "Еконт" за сметка на заявителя. Цената на самата доставка се определя от куриера към момента на изпращането на продуктите и зависи от стойността на наложения платеж на поръчката, мястото на доставката и тежестта на пакета.
5. При използване на предоставените средства за комуникация с нас няма никаква начислена допълнителна стойност.
6. Начините за Доставка са описани по-долу.
Дефекти на заявени продукти
При констатация на дефектен продукт до 24 часа от получаването му от консултанта и при ненарушен търговски вид на продукта и опаковката, сайтът се ангажира той да бъде подменен с нов съгласно 100 %-та гаранция, предоставена от фирмата-производител „Орифлейм” или да се възстанови заплатената от Потребителя на консултанта стойност на стоката. В тази връзка и с оглед по-бързо реагиране от наша страна Потребителят е длъжен при получаване на продуктите от консултанта /или куриера/ да ги провери внимателно за съответствие с направената от него заявка или евентуални външни дефекти и да направи съответното възражение /забележка/ веднага пред консултанта /куриера/.
При липса на заявени продукти от Потребителя, дължаща се на липса в складовата наличност на фирма „Орифлейм”, консултантът може да предложи алтернативни продукти за замяна на същата стойност. Ако Потребителят откаже да ги получи, то изпратената от него заявка се счита за отменена и консултантът няма да я изпълни.
Условия на доставка
Използвани термини :
Заявител: Физическо лице, което избира продуктите от сайта, попълва данните за тях в индивидуална заявка, адресирана до Консултанта и я изпраща, като извършва това от свое име.
Консултант: Физическо лице, регистрирано като Независим консултант по красота към фирма „Орифлейм” и използващо сайта www.ori.bg, което получава индивидуална заявка от Заявител за избрани продукти онлайн чрез този сайт и изпълнява тази заявка за своя сметка.
За да изпрати заявка до консултант, Заявителят трябва да попълни необходимите данни на указаните в сайта www.ori.bg места.
След получаване на заявката Консултантът в рамките на 48 /четиридесет и осем/ часа се свързва с него на посочения е-мail или телефон за контакт, за да уточнят подробностите по доставката, в това число обща цена на продуктите, липсващи продукти, време и място на получаване на продуктите. Ако Заявителят има някакви специални изисквания относно изпълнението на доставката, касаещи опаковка или конкретен ден, в който доставката да бъде извършена, той следва да ги съобщи на Консултанта. Всякакви опаковки на заявени продукти извън стандартните пликове, предлагани от "Орифлейм", са за сметка на Заявителя.
Ако Заявителят поиска, той може да извърши плащането към Консултанта по банков път. За целта при поискване Консултантът е длъжен да изпрати /посочи/ своя лична банкова сметка, като разходите за банков превод са за сметка на Заявителя.
Вашите заявки се приемат само по електронен път чрез сайта. Изпълнението на заявките се извършва офлайн от консултанта, по начина, посочен по-горе.
Моля бъдете внимателни при въвеждането на Вашият имейл адрес, защото потвърждението на получено по банков път плащане Консултантът ще извърши чрез него.
Системата ще Ви информира, че заявката Ви е направена. Още при финализирането на Вашата заявка, Вие ще можете да видите всички продукти, които сте избрал, общия размер на сумата, която следва да заплатите на консултанта и данните на Консултанта. Ако забележите някаква неточност в попълнените от Вас данни, моля обадете ни се незабавно!
Внимание ! Сайтът www.ori.bg не носи отговорност за неизпълнени заявки, дължащи се на некоректно попълнени в заявката e-mail или телефон от страна на Заявителя, поради която причина Консултантът не е в състояние да се свърже с него.
Приемане на заявки
Всички заявки, които подавате към www.ori.bg, се приемат 24 /двадесет и четири/ часа в денонощието.
Към настоящия момент сайтът www.ori.bg изпълнява заявки на територията на Република България.
Настоящите Общи условия са актуални към 18.04.2016 г. Всякакви по-нататъшни промени на тези условия ще се правят само в писмена форма и ще бъдат доведени до знанието на крайните потребители и на консултантите, включени в сайта www.ori.bg.
- Всеки желаещ може да бъде регистриран като консултант по красота в „Орифлейм”. За целта трябва да има навършени 18 години. Лицата на възраст между 16 и 18 години могат да се регистрират като консултанти само с писмена декларация от двамата родители /по образец/, с нотариална заверка на подписите.
- С регистрацията си като консултант всяко лице получава шестцифрен консултантски номер, с който се идентифицира пред „Орифлейм”. При получаване на заявена поръчка в някой от сервизните центрове на „Орифлейм” идентификацията се извършва с представяне на лична карта от страна на консултанта.
- Регистрацията като консултант се извършва с попълване на Заявление за регистрация по образец в 2 /два/ екземпляра и декларация за лични данни. Потенциалният консултант трябва да подпише собственоръчно Заявлението за регистрация и декларацията, като подписът му трябва да бъде идентичен с този на личната му карта. Копие от личната карта се прилага към Заявлението за регистрация и декларацията.
- Заявлението за регистрация се подписва собственоръчно и от Спонсора на потенциалния консултант, който отбелязва в това заявление своя консултантски номер в полето „Код на спонсора”.
- Попълненото Заявление за регистрация и декларацията следва да се донесат лично в някой от офисите на „Орифлейм” или да бъдат изпратени по пощата.
- При извършване на регистрацията потенциалният консултант трябва да плати такса регистрация. Стандартната такса регистрация е в размер на 7.50 лв. Когато фирма „Орифлейм” е обявила кампания за безплатни регистрации, при самата регистрация потенциалният консултант не заплаща такса регистрация, но е задължен да направи поръчка /да закупи продукт от каталога/ поне за 1 бонус точка.
- В Заявлението за регистрация следва да бъде указан начина, по който новорегистрирания консултант ще получи своя Начален комплект – лично или по пощата. Когато регистрацията се извършва в Сервизен център на „Орифлейм” в гр.София или в страната, Началният комплект се получава там. Консултантите, живеещи извън населени места, в които има сервизни центрове, го получават по пощата.
- Всеки консултант получава Начален комплект, който съдържа екземпляр от текущия и от следващия каталози, форма за поръчка, мостри на аромати, листовка за новорегистрирани и др.
- Всеки консултант може да закупи при желание Пълен или Съкратен комплект за продажби, които съдържат мостри на различните видове продукти. Информация за кодовете за поръчка на тези комплекти може да бъде намерена във всяка форма за заявка.
- Всеки консултант може да закупи при желание рекламни или печатни материали от „Орифлейм”. Информация за техния вид и кодове за поръчка може да бъде намерена във всяка форма за заявка.
- Регистрираните консултанти имат право да вземат участие в организираните от „Орифлейм” семинари, както и да се включат в платените обучения на фирмата. Условията за това се уточняват допълнително със спонсора или на място в някой от сервизните центрове.
- Всеки консултант може да прехвърли своите права като консултант в „Орифлейм” на друго лице. За целта се подава писмена молба до фирмата, като се изисква прехвърлящият консултант да няма стари неплатени задължения.
- „Активен консултант” е този, който е направил поне една поръчка през последните 2 каталога.
- „Неактивен консултант” е този, който не е направил поръчка през последните 2 каталога. Неактивният консултант не получава безплатни печатни материали от компанията /месечната поща/. Безплатните материали са поощрение за активните консултанти. За да стане „активен” отново, Консултантът просто трябва да направи поръчка.
- „Консултант с прекратено членство” е този, който не е правил поръчка през последните 12 месеца. В такъв случай консултантските му права се прекратяват автоматично в края на дванадесетия месец и създадената от него структура от консултанти преминава изцяло към директния му спонсор. За да стане „активен”, такъв Консултант трябва да се регистрира отново под нов консултантски номер и да заплати такса регистрация.
- Всяка година „Орифлейм” автоматично начислява такса пререгистрация в размер на 5 лв. в първата поръчка след изтичане на 12 месеца от датата на регистрация. Тази такса покрива разходите по членството на консултанта – месечна поща и др. Ако Консултантът е правил поръчка за поне 1 бонус точка през всички каталози, включително и в каталога, в който е направена самата регистрация, т.е. при спазено изискване за 12 каталога активност, той не дължи такса пререгистрация.
- Всеки консултант има право да закупува продукти на кредит от „Орифлейм”.
- Размерът на кредита е както следва : 140 лв. безлихвен кредит за срок от 14 дни за първата поръчка след регистрацията като консултант; 360 лв. безлихвен кредит за срок от 14 дни за всяка следваща поръчка ;
- Всеки консултант има право на две поръчки на кредит едновременно. Всяка от тях има отделен 14-дневен кредитен период и общата им стойност не може да надвишава определените кредитни лимити. Може да бъде направена нова поръчка при неплатен предишен кредит, ако срокът му не е изтекъл.
- Всички поръчки, направени в центровете на „Орифлейм”, на стойност над 100 бонус точки, се обработват безплатно. За поръчки под 100 бонус точки се начислява такса обработка от 2 лв. В поръчки под 50 бонус точки, след кумулативно достигане на 100 бонус точки, се начислява такса обработка в размер на 0.75 лв. Таксата обработка може да бъде заменена, като на нейно място бъде поръчан продукт, който се определя от „Орифлейм” индивидуално за всеки отделен каталог. Същото е валидно и за замяна на таксата доставка/куриер.
- Всички поръчки за населените места извън центровете на „Орифлейм”, се доставят до съответните пощенски клонове срещу 3 лв. пощенска такса.
- Заявени, но непотърсени в срок от 7 календарни дни поръчки се връщат в Централен офис на „Орифлейм” в гр.София, а на съответния заявил поръчката консултант се начислява такса „непотърсена поръчка” в размер на 30 лв.
- Заплащането на направените поръчки се извършва в брой на касите в някой от сервизните центрове на „Орифлейм” или по банков път – чрез вносна бележка или с банков превод по сметките на „Орифлейм” в Българска пощенска банка или Банка ДСК. Информация за номерата и IBAN-овете на тези сметки може да бъде намерена на официалния сайт на „Орифлейм” – www.oriflame.bg. Поръчките могат да бъдат заплатени също и онлайн чрез дебитна или кредитна карта, като заплащането става платформата за онлайн разплащания, която се поддържа в сайта на фирмата www.oriflame.bg.
- Периодът на валидност на всеки каталог е 1 месец. Всяка календарна година има 12 каталога, в рамките на всеки един от които се определя активността на всеки консултант.
- В първата поръчка от всеки каталог на всеки консултант се начисляват автоматично 3 броя каталози на преференциална цена, които той има право да откаже, ако не иска да ги ползва.
- Всеки консултант може да получи заявена поръчка на друг консултант само в случай, че представи нотариално заверено пълномощно от заявителя при получаването й в съответния сервизен център на „Орифлейм”. Образец на пълномощното може да бъде намерен на официалната интернет страница на „Орифлейм”- www.oriflame.bg.
- Настоящите Общи условия на „Орифлейм” имат за цел да дадат най-обща информация на ползвателите на този сайт. Същите не са изчерпателни и сайтът www.ori.bg не носи отговорност в случай, че те бъдат междувременно променени от страна на „Орифлейм България” ЕООД. В тази връзка най-актуална информация може да бъде получена на адрес www.oriflame.bg или на място в някой от сервизните центрове на „Орифлейм” в гр.София или в страната.